Interesse om lid te worden? Top! Kom dan zeker is langs op onze startdag in september. Meer info hierover vinden jullie op onze sociale media. Indien jullie doorheen het jaar willen aansluiten neem dan zeker contact op met jouw toekomstige takleiders of de groepsleiders. Ieder nieuw lid mag twee keer een activiteit meedoen op de scouts vooraleer hij zich moet inschrijven. Ons inschrijvingsgeld bedraagt €55/jaar maar er is ook de optie om verminderd lidgeld aan te vragen en dan bedraagt het lidgeld €32/jaar. Leden die na 1 maart aansluiten betalen maar de helft van dit bedrag (€27,50 of €16 voor verminderd lidgeld). Indien je langs bent gekomen en hebt ondervonden dat scouts zijn echt iets voor jou is dan kan je een inschrijvingsaanvraag indienen via onderstaand formulier.

Klik hier als u het inschrijvingsformulier hier onder niet ziet.

Kom eerst langs op de scouts en schrijf je daarna pas in